S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3Dopisy od spokojených zákazníkůDobrý den Vážený pane řediteli,chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za promptní dodání Motůčka.Také... arr3Instruktážní videonávodyNově jsme pro Vás natočili instruktážní videa, montáž korby či výměna kola už pro Vás bude... arr3Motúčku se meze nekladou!Motúčku se meze nekladou aneb další příspěvěk od našeho spokojeného zákazníka pana Knopfa ... ...

KONTAKTY

Isolit-Bravo, spol. s r.o.
Jablonské nábřeží 305
561 64 Jablonné nad Orlicí
tel: +420 607 035 153
napište nám
motucko@isolit-bravo.cz
č.ú.: 73757004/2700 UniCredit Bank

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 10 999 Kč (407 €)
skladem
naše cena 3 199 Kč (118 €)
skladem

»
Táta odpovídá...

 

Táta už se nedře

  • Je baterie součástí dodávky Motúčka?

Ano, samozřejmě, baterie speciálně vyvinutá pro pohon elektrických vozidel o kapacitě 26,2 Ah a nominálním napětí 12 V je součástí a v ceně každého Motúčka. Baterie je kyselinová, uzavřená a nemusíte se o ni starat jinak, než že ji správně nabíjíte a dobíjíte. A to je velmi důležité! Přečtěte si, prosím, správné zásady na www.motucko.cz.


  • Je nabíječka součástí dodávky Motúčka?

Nabíječka součástí Motúčka není a to z toho důvodu, že můžete případně používat také kvalitní nabíječku autobaterií, kterou již možná doma máte. Nechceme Vám naši nabíječku vnucovat. Nicméně, používate-li  jinou než naši, musí mít alespoň tyto základní parametry:

-svorkové napětí 14,8 až 15 V

-nabíjecí proud s omezením na maximum 6,6 A

-automatické přepínání do udržovacího režimu při nabití baterie

Nabíječka Bravo, kterou naleznete v sekci Příslušenství tyto parametry a mnohé další ochrany má. Je to chytrá nabíječka a zajistí Vám správné nabíjení nejenom baterie Motúčka, ale také auto-  a všech ostatních dvanáctivoltových baterií.


  • Jaký je rozdíl mezi Motúčkem Klasik a Power Profi? Které si má vybrat a proč?!

S Motúčkem Klasik jsem odpracoval mnoho a po celou dobu hlásám, že jsem nenašel kopec (ještě schůdný po dvou), do kterého by s nákladem sedmesáti kil nevyjelo. Vyhlašoval jsem na takový kopec i soutěž, ale nikdy ho nikdo nenašel. Při soutěži pásové techniky na nejstrmějších evropských vinicích na řece Mosel jsme s Klasikem vyvezli nahoru stotřicetikilového pořadatele – a to už terén nebyl po dvou schůdný a táhli jsme se Motúčkovým navijákem. Je to podobné, jako s auty. Se slabším také vyjedete každou asfaltovanou silnici, ale přesto si lidé kupují také silnější auta. Mají lepší odpich a do kopce jen málo zpomalují. Motor ve verzi Power profi  je sice jen o 50 W silnější, ale je čtyřpólový (u Klasik dvoupólový) a má podstatně vyšší kroutící moment (viz Motory na www.motucko.cz ).


  • Jak Motúčko brzdí a potřebuji z nabídky nějaké brzdy anebo ne?

Každé Motúčko je vybaveno motorovou brzdou. Na převodovce  nastavíte otočnou západku do polohy ON  a v té je motor pevně spojen s pojezdovým kolem. Jedete-li z kopce, motor vyrábí elektřinu, která teče  opačným směrem. Silová dioda,  umístěná  pro  běžný provoz v závěrném směru, ji nyní propouští do baterie a ta se nabíjí. Motúčko rekuperuje. Přitom samozřejmě motor brzdí, a je to asi jako když jedete s autem bez plynu z kopce na trojku. Vedle toho je možné ke Klasiku přiobjednat elektrickou brzdu a Power Profi a Super Power již ji mají integrovanou v sobě. Elektrická brzda má velký brzdný účinek a spolehlivě Vás z kopce i s těžkým nákladem ubrzdí. Není ale parkovací, protože působí jenom při otáčení kola. Je nastavená na pevnou hodnotu a brzdíte tak, že jí „ťukáte“. Čím rychleji ťukáte, tím více Vás brzdí. Vedle elektrické brzdy je možné dovybavit Motúčko také parkovací brzdou na Triglavu (=zadních kolečkách).


  • Jak lze regulovat rychlost Motúčka?

Motúčko ve verzi SuperPower má v pravé rukojeti dvoustupňovou regulaci. V prvním stupni (otočení rukojeti po směru hodinových ručiček) je zapojen předřazený odpor a rychlost i výkon Motúčka jsou nižší. Toto snížení se dá případně „napasovat“ na konkrétního majitele volbou vhodné délky odporového drátu. V druhém stupni (= otočení rukojeti proti směru hodinových ručiček) již jede Motúčko na plný výkon. Regulaci je možné objednat ke každému Motúčku a lze si ji objednat i dodatečně a namontovat podle videa na www.motucko.cz.

 

NTA2Zm