S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 10 999 Kč (431 €)
Skladem
naše cena 3 590 Kč (141 €)
Skladem
naše cena 3 790 Kč (149 €)
Skladem

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 10 999 Kč (431 €)
Skladem
naše cena 10 999 Kč (431 €)
Skladem

» Táta odpovídá
Táta odpovídá

 

Táta už se nedře

  • Je baterie součástí dodávky Motúčka?

Ano, samozřejmě, baterie speciálně vyvinutá pro pohon elektrických vozidel o kapacitě 26,2 Ah a nominálním napětí 12 V je součástí a v ceně každého Motúčka. Baterie je kyselinová, uzavřená a nemusíte se o ni starat jinak, než že ji správně nabíjíte a dobíjíte. A to je velmi důležité! Přečtěte si, prosím, správné zásady na www.motucko.cz.

 

 

  • Je nabíječka součástí dodávky Motúčka?

Nabíječka součástí Motúčka není a to z toho důvodu, že můžete případně používat také kvalitní nabíječku autobaterií, kterou již možná doma máte. Nechceme Vám naši nabíječku vnucovat. Nicméně, používate-li jinou než naši, musí mít alespoň tyto základní parametry:

-svorkové napětí 14,8 až 15 V

-nabíjecí proud s omezením na maximum 6,6 A

-automatické přepínání do udržovacího režimu při nabití baterie

Nabíječka Bravo, kterou naleznete v sekci Příslušenství tyto parametry a mnohé další ochrany má. Je to chytrá nabíječka a zajistí Vám správné nabíjení nejenom baterie Motúčka, ale také auto- a všech ostatních dvanáctivoltových baterií.

 

  • Jaký je rozdíl mezi Motúčkem Klasik a Power Profi? Které si má vybrat a proč?!

S Motúčkem Klasik jsem odpracoval mnoho a po celou dobu hlásám, že jsem nenašel kopec (ještě schůdný po dvou), do kterého by s nákladem sedmesáti kil nevyjelo. Vyhlašoval jsem na takový kopec i soutěž, ale nikdy ho nikdo nenašel. Při soutěži pásové techniky na nejstrmějších evropských vinicích na řece Mosel jsme s Klasikem vyvezli nahoru stotřicetikilového pořadatele – a to už terén nebyl po dvou schůdný a táhli jsme se Motúčkovým navijákem. Je to podobné, jako s auty. Se slabším také vyjedete každou asfaltovanou silnici, ale přesto si lidé kupují také silnější auta. Mají lepší odpich a do kopce jen málo zpomalují. Motor ve verzi Power profi je sice jen o 50 W silnější, ale je čtyřpólový (u Klasik dvoupólový) a má podstatně vyšší kroutící moment (viz Motory na www.motucko.cz ).

 

  • Jak Motúčko brzdí a potřebuji z nabídky nějaké brzdy anebo ne?

Každé Motúčko je vybaveno motorovou brzdou. Na převodovce nastavíte otočnou západku do polohy ON a v té je motor pevně spojen s pojezdovým kolem. Jedete-li z kopce, motor vyrábí elektřinu, která teče opačným směrem. Silová dioda, umístěná pro běžný provoz v závěrném směru, ji nyní propouští do baterie a ta se nabíjí. Motúčko rekuperuje. Přitom samozřejmě motor brzdí, a je to asi jako když jedete s autem bez plynu z kopce na trojku. Vedle toho je možné ke Klasiku přiobjednat elektrickou brzdu a Power Profi a Super Power již ji mají integrovanou v sobě. Elektrická brzda má velký brzdný účinek a spolehlivě Vás z kopce i s těžkým nákladem ubrzdí. Není ale parkovací, protože působí jenom při otáčení kola. Je nastavená na pevnou hodnotu a brzdíte tak, že jí „ťukáte“. Čím rychleji ťukáte, tím více Vás brzdí. Vedle elektrické brzdy je možné dovybavit Motúčko také parkovací brzdou na Triglavu (=zadních kolečkách).

 

  • Jak lze regulovat rychlost Motúčka?

Motúčko ve verzi SuperPower má v pravé rukojeti dvoustupňovou regulaci. V prvním stupni (otočení rukojeti po směru hodinových ručiček) je zapojen předřazený odpor a rychlost i výkon Motúčka jsou nižší. Toto snížení se dá případně „napasovat“ na konkrétního majitele volbou vhodné délky odporového drátu. V druhém stupni (= otočení rukojeti proti směru hodinových ručiček) již jede Motúčko na plný výkon. Regulaci je možné objednat ke každému Motúčku a lze si ji objednat i dodatečně a namontovat podle videa na www.motucko.cz.

M2I5ODUw